نوشته شده توسط : b

پزشکاني که به سريال «در حاشيه» اعتراض داشتيد، آقاي مديري يک سانتي متراز کارها و هنرهاي شما را نشان داد نه 28 سانتي متر!   (17 مرداد 94)  

لطفا قيچي 28 سانتي متري را تيتر روزنامه تان کنيد تا بعضي پزشکان محترم منتقد سريال «در حاشيه» بدانند طنز فقط براي بيان بعضي واقعيت هاست اما اين حقيقت است نه طنز! اگر مي توانند بروند و جلوي ناآگاهي بعضي همکارانشان را بگيرند! (17 مرداد 94)  

خيلي عجيب بود که هيئت نظارت به روزنامه کيهان تذکر داد! روزنامه کيهان و شريعتمداري مصونيت آهنين دارند. شريعتمداري چنان از طرف مردم حرف مي زند که گويي با راي 99 درصدي نمايندگي آن ها را دارد!

رئيس سازمان صدا و سيما با چه فلسفه و دليلي اقدام به تعطيلي برنامه هاي جذابي مانند جمعه ايراني و ... کرده است؟

قابل توجه متوليان، هر ماه براي دريافت داروي انسولين به اجبار بايد نسخه پزشک داشته باشم. در يک جلسه براي خودم و بچه ام فقط به منظور نوشتن دارو دو نوبت حق ويزيت پرداخت کردم.

ما که هر چه در مي آوريم 50 درصد آن صرف قبض آب، گاز و تلفن مي شود!

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1394/04/29

دو سال پيش ماشين صفر پرايد از شرکت سايپا خريدم؛ حال که پول لازم دارم و قصد فروش آن را دارم کارشناسي مي گويد سقف ، درها، گلگيرها و ستون ماشين رنگ شده است! حالا بايد با کلي ضرر بفروشم. در اين زمانه به چه کسي بايد اطمينان کرد؟

قابل توجه دوست عزيزي که گفته بود از سونوگرافي دولتي استفاده کنيد؛ سرخس و بيمارستانش سونوگرافي؟ ما که نديديم انجام دهد و مردم را به بيرون معرفي مي کند. فقط يک مرکز سونوگرافي است که آنجا هم پوست آدم را مي کنند. شما بوديد چه کار مي کرديد؟

تو را به خدا از کم فروشي اينترنت مخابرات گزارشي تهيه کنيد.

رفتيم قم زيارت؛ در بزرگراه حرم تا حرم ورودي ۵۰۰۰ تومان بود و خروجي ۵۰۰۰ تومان. براي اولين بار معني بزرگراه را فهميديم.

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

نگاه نکن ظریفه، شش کشورو حریفه

جشن های خودجوش مردم در واکنش به توافق تاریخی؛ «نگاه نکن ظریفه ، شش کشورو حریفه»

گروه های زیادی از مردم تهران با پرچم ایران و بادکنک های رنگارنگ شادمانی خود را از بدست آمدن جمع بندی مذاکرات هسته ای ابراز داشتند.جمع زیادی از مردم در خیابان های مختلف تهران در واکنش به اعلام نتایج مذاکرات هسته ای، به جشن و پایکوبی پرداختند. گروه های زیادی از  مردم تهران در میدان ونک با پرچم ایران و بادکنک های رنگارنگ شادمانی خود را از بدست آمدن جمع بندی مذاکرات هسته ای ابراز داشتند.تجمع کنندگان همزمان با شادمانی و کف و سوت شعار روحانی مچکریم و خواندن سرود یار دبستانی من، شادمانی خود را با تیم مذاکره کننده هسته ای تقسیم کردند.اکنون پلیس راهنمایی و رانندگی خیابانهای منتهی به میدان ونک را مسدود کرده و ترافیک سنگینی در اطراف این میدان ایجاد شده است.خبرنگار انتخاب از خیابان پونک نیز گزارش داد: مردم محله های پونک و صادقیه در واکنش به اعلام نتایج مذاکرات هسته ای برای تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای به خیابان ها آمده اند.صدای بوق خودروها، تجمع در پیاده روها و فریاد  ظریف مچکریم در خیابان های اطراف طنین انداز است.حضور جوانان و نوجوانان با پرچم سه رنگ ایران در حاشیه خیابان های این محله به چشم می خورد.مردم همچنین با سوت و کف و شادی ، دستاوردهای هسته ای را برای کشور ارزشمند می دانند.همچنین جمعی از مردم منطقه سعادت آباد در حالی که پرچم ایران در دست دارند با کف و سوت ، در حمایت از تیم مذاکر کننده هسته ای بویژه دکتر ظریف شعارهای ، نگاه نکن ظریفه شش کشور و حریفه ، ایرانی با غیرت همینه همینه ، ظریف مچکریم و روحانی مچکریم سر می دهند و سرود ای ایران ای مرز پر گوهر را می خوانند .ازدحام جمعیت باعث شده است تا خیابانهای منتهی به این میدان مسدود شود و ماموران راهنمایی و رانندگی رانندگان را به خیابانهای فرعی هدایت می کنند .



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()