نوشته شده توسط : b

جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت:
سخنان حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار وزیر ارتباطات هر چند توسط رسانه ملی بازتاب داده نشد ولی با استقبال وسیع مردم به ویژه نسل جوان مواجه گردید. ایشان در این دیدار گفتند: "قرآن می‌گوید با همه مردم به زبان خوب سخن بگوئیم و نباید با فحش و تشر سخن بگوئیم و دشمن تراشی کنیم. در گذشته با برخی سخنان دشمن تراشی کردیم. نباید با سخنانمان کشورهائی حتی مانند رژیم صهیونیستی را بزرگ کنیم. اگر کسی عرضه دارد در عمل نشان دهد نه در حرف. همانطور که سران کشور برای این مملکت محترم هستند سران دیگر ممالک نیز برای مردم آنها محترم هستند و معنا ندارد به آنها فحش دهیم."
این مرجع تقلید، علاوه بر استناد به قرآن کریم، به این قطعه تاریخی نیز استشها کردند که: روزی دختر حاتم طائی نزد رسول خدا مشرف شد و حضرت عبای خود را زیر پای آن دختر فرش کردند. اصحاب حضرت گفتند: او مشرک است و پدرش نیز مشرک بود چرا چنین کاری کردید؟ پیامبر اکرم فرمودند: اکرام کنید کریم هر قومی را.
با اینکه سخنان این مرجع تقلید و البته تمام بزرگان روحانیت و مراجع تقلید باید سرلوحه اظهارات و عملکردهای مردم و مسئولان باشد،‌ کم نیستند مواردی که درست برخلاف این توصیه‌ها افرادی از مسئولان نه تنها به سران کشورهای دیگر بلکه حتی به خودی‌ها فحش و ناسزا می‌گویند و درصدد بر می‌آیند با تشر زدن هایشان اهداف خود را به پیش ببرند. متأسفانه بعضی از مسئولان سطح بالای نظام در اظهارات هفتگی خود، با کلمات و عباراتی که زیبنده جایگاه وی نیست هرکس را که نمی‌پسندد به باد ناسزا می‌گیرد و در این فحش دادن و تشر زدن، خودی و بیگانه نمی‌شناسد و به صغیر و کبیر نیز رحم نمی‌کند.
از جایگاه مقدس نماز جمعه در تهران و بعضی شهرها نیز متأسفانه سخنان، کلمات و تعبیراتی شنیده می‌شود که با قداست این جایگاه و با رسالتی که ائمه جمعه برعهده دارند در تضاد است. همین بی‌مبالاتی، در سخنرانی‌ها، مصاحبه با رسانه ملی و بعضی نوشته‌ها نیز دیده می‌شود.
تازه‌ترین مورد که اتفاقاً یک روز بعد از اظهارات آیت‌الله وحید خراسانی رخ داده، سخنان امام جمعه مشهد است که متأسفانه در خطبه نماز جمعه آنهم در جوار تربت پاک حضرت ثامن الائمه بر زبان وی جاری شده است. امام جمعه مشهد، طبق آنچه یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور نقل کرده گفته است: "باشگاه خبرنگاران جوان از قول وزیر ارتباطات گفته دولت باید فیلترینگ را از بین ببرد و فیس بوک را از فیلتر خارج کند و سپس گفته فقط ۱۵ درصد فیس بوک قابل استفاده است و این معنی‌اش اینست که دروازه فرهنگمان را به سوی دشمنان پیغمبر باز کنیم. با شکستن فیلترینگ فیس بوک غیر از اهانت به پیامبر و اهل بیت و برخورد با دین برروی مغز جوانان ما سیل رها خواهد شد و آیا با این مسأله می‌خواهید فرهنگ مقاومتی داشته باشید؟"
جالب است که امام جمعه مشهد در پاسخ به ابراز احساسات و شعارهای بعضی از نمازگزاران گفت: "البته توجه داشته باشید این آقای وزیر، فردی متدین است و ضد ولایت فقیه نیست و یک روزی در وزارتخارجه به این نظام خدمت کرده است. من نمی‌دانم اینها وقتی پیر می‌شوند چرا این حال را پیدا می‌کنند و به چهار قدمی چاله مرگ که می‌رسند این حرف‌ها را می‌زنند."با انتشار اطلاعیه وزارت مخابرات مشخص شد اصولاً وزیر مخابرات چنین مطلبی را نگفته بوده و آنچه امام جمعه مشهد به او نسبت داده و برپایه همان نسبت نادرست آنهمه تشر به وی زده، از مصادیق سر بی‌صاحب تراشیدن است!
در این واقعه، امام جمعه مشهد حداقل سه نکته را باید مورد توجه قرار می‌داد. اول آنکه ایشان می‌توانست با یک تلفن از خود وزیر مخابرات که خود اعتراف به تدین او دارد بپرسد آیا چنین مطلبی را گفته است یا خیر و بعد از اطمینان به صحت و سقم خبر، به تصمیم می‌رسید. دوم آنکه حتی اگر این خبر درست بود، امام جمعه می‌توانست با لحنی ناصحانه و محترمانه نظر خود را بگوید تا در مخاطب اثر بگذارد و حرمت جایگاه نماز جمعه نیز حفظ شود. و سوم آنکه در فرض دوم یعنی اینکه وزیر ارتباطات چنین مطلبی را گفته باشد، مطلب خلاف شرعی نگفته که استحقاق چنین برخورد عتاب آلود و فحش و تشر را داشته باشد.درباره اینکه با فیس بوک چگونه باید برخورد شود نظرهای مختلفی وجود دارد که حتی بعضی از مراجع نیز به استفاده کنترل شده از آن اعتقاد دارند و این اعتقاد خود را با صراحت اعلام کرده‌اند. آیت‌الله مکارم شیرازی هفته گذشته در دیدار وزیر ارتباطات پیرامون توسعه فضای مجازی که همین فیس بوک نیز بخشی از آنست گفتند: "تمام امکاناتی که در این عالم وجود دارد از جمله انرژی اتمی و سلاح‌های مختلف و هواپیما شمشیر دو دم است که هم می‌شود از آنها استفاده کرد و هم سوءاستفاده. باید مدیریت کرد که آن جنبه‌های مثبت حفظ شود و جنبه‌های منفی یا از بین برود یا به حداقل برسد. سعی شود تا جائی که ممکن است از جنبه‌های منفی کاسته شود."ملاحظه می‌شود که این نظر یک مرجع تقلید است نه وزیر ارتباطات. اکنون امام جمعه مشهد باید به این سؤال پاسخ دهد که چرا با یک مسئول متدین دولت اسلامی با چنین لحنی غیرمحترمانه و تشرآلودی سخن می‌گوید و ابتدائی‌ترین موازین و ضوابطی را که باید در نماز جمعه رعایت شود نادیده می‌گیرد؟متأسفانه این روش خلاف در جامعه ما درحال گسترش است و اختصاص به نماز جمعه ندارد. تأسف بالاتر اینست که این ادبیات، عرصه سیاسی کشور ما را به شوره زار فحش و تشر تبدیل کرده و همین وضعیت موجب شده بسیاری از مردم به ویژه جوانان از محافل مذهبی فاصله بگیرند. به نماز جمعه‌ها و کاهش تدریجی شرکت کنندگان در آن بنگرید و به رسانه‌های مجازی که میدان گسترده اظهارنظر جوانان است سری بزنید و ببینید که واگرائی چگونه درحال گسترش است.



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

بالارفتن نرخ ديه به نفع کيست؟ چه دليلي دارد هر سال اين قدر نرخ ديه بالا برود؟ کمي هم به فکر افرادي باشيد که ناخواسته مجبور به پرداخت ديه مي شوند و تا هفت پشت شان بايد قسط بدهند!

آقايان منتقد دولت، تابستان ۹۱ را که دلار از ۱۰۰۰ به ۴۰۰۰تومان رسيد فراموش کرده اند؟ کجا بودند آن منتقدان که ارزش پول مان يک چهارم پول افغانستان شد؟ به گفته کارشناسان اين سوء تدبير و تصميمات اشتباه، تورم بالا، اختلاس هاي فراوان، رشد منفي ۶درصد آثارش حداقل تا ۱۵ سال بر اين کشور سايه خواهد افکند.

باور کنيد تمام مشکلات ملت و دولت از بي تدبيري و سوء مديريت احمدي نژاد است اگر فقط يک سال ديگر مي بود اول يارانه ها کاملا قطع مي شد دوم اين که ايران مثل سوريه يا افغانستان درگير جنگي مي شد که برادر به برادر رحم نمي کرد. خدايا شکرت که به مردم حسن انتخاب عطا کردي.

گراني و بيکاري مي تواند کشوري را نابود کند مسئولان عزيز به فکر باشيد!

لطفاً ستون حرف مردم را در صفحه اول قبل از تيترهاي روزنامه چاپ کنيد تا مسئولان ببينند. خسته شديم از گران شدن اجناس در هر روز! با تشکر.

کشوري که رتبه ۱۰۴ فناوري ارتباطات جهاني را دارد بايد هم تمام فکر و ذکرش، فيلترينگ باشد!

نخست وزير کره جنوبي بزرگ ترين درس را به سياستمداران جهان داد که مردم و جان مردم از پست و مقام مهم تر است.

وزير بهداشت فرموده اند ۱۰۰ قلم دارو به فهرست بيمه اضافه خواهد شد. در دولت قبل هم چند بار اعلام شد که ده ها و صدها دارو به بيمه اضافه شده است اما بنده به عنوان پزشک با ۲۰ سال سابقه کار که هر روز با دارو سر و کار دارم در عمل جز چند مورد اندک نديده ام. بيمه ها در مقابل طرحي که بار مالي دارد به نوعي مقاومت مي کنند يا اجرا نمي کنند يا قانون را دور مي زنند و حداقل اطلاع رساني نمي کنند. جالب است که زور دولت هم به آن ها نمي رسد!

زايمان طبيعي قبلا هم در خيلي از بيمارستان ها رايگان بود الان هم نگفتند همه بيمارستان ها بلکه همان هايي که از قبل بوده اگر چيزي ارزان شد آن وقت ادعا کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

آفرين بر دولت تدبير و اميد، حقوق ما معلمان ۲۰ درصد افزايش پيدا کرد و ماليات ۳۰ درصد و گاز ۵۰ درصد و بنزين ۷۵ درصد و ... در حالي که حقوق هاي ميلياردي از بيت المال به فوتباليست ها مي دهند اين است عدالت ؟!

آقاي رئيس جمهور! نمرديم و فهميديم شيب ملايم يعني چه؟

از مسئولان محترم يک سوال دارم اين که آيا ارزش پول ما با دلار و يورو يکي است که از گران بودن بنزين در ديگر کشورها خبر تهيه مي کنيد؟ شما ارزش پولي را بالا ببريد بعد بنزين را گران کنيد.

از روزنامه خراسان خواهشمندم سطح دستمزد در ساير کشورها را با ايران مقايسه کند و قيمت سوخت را هم، شايد کمي از منت آقايان بر سر مردم کم شود!

هنوز بنزين گران نشده همه چيز در اين مملکت به طور وحشتناکي دارد گران مي شود. به آقاي روحاني و دولتمردان بايد تبريک گفت!!

با عرض خسته نباشيد به مسئولان محترم که گراني ۷۵ درصدي بنزين را شيب ملايم مي دانند اين شيب را بايد با دنده سنگين و ۲ ديفرانسيل بالا رفت!

اسفندماه سال گذشته براي خريد پرايد به نمايندگي سايپا مراجعه کردم. قيمت پرايد ۱۶ميليون و ۳۰۰هزارتومان بود ولي قيمتي که امسال نمايندگي هاي سايپا به من مي گويند ۱۸ميليون و ۷۰۰هزار تومان است. چه دليلي براي افزايش 2.5ميليوني پرايد است و نظارت مسئولان کجاست؟!

آقاي خبرنگار تلويزيون! شما که جاده صاف کن دولت در گران کردن بنزين شده ايد لطف کن و بگو ترکيه و پاکستان هم مثل ايران داراي منابع زيرزميني نفت و گاز هستند؟

لطفا ديگر در مورد فيس بوک چرند ننويسيد، بهترين رسانه فيس بوک است. با تشکر.

رسايي اگر دلسوز هسته اي است به بهانه تبليغ دهه محرم به قول خودش هر سال يک ماه کار مجلس را تعطيل نکند و با هزينه گزاف به کشورهاي اروپايي نرود.

وقتي که از اعلام نام مفسدان اقتصادي خودداري مي شود و محکومان اقتصادي هم مجازات نمي شوند نتيجه اش اين مي شود که از انصراف از دريافت يارانه استقبال نشود.

يکي نيست به حسينيان بگويد وقاحت شما تا کجاست که اعلام مي کنيد فيلم جلسه اي را که همه زن بوده اند و خصوصي بوده  ديده ايد و تازه تهديد به انتشار فيلم هم مي کنيد؟

 

حرف‌مردم خراسان - سه‌شنبه 1393/02/02 

ما نيروهاي شرکتي پيمانکار کارخانه سيمان مشهد از دي ماه سال ۹۲ حقوق نگرفته ايم صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد.

کاري که اکنون انجام مي شود و اقلام مهم غذايي مثل شير کم کم از سبد مصرف خانوارها حذف مي شود، جنايتي است که در حق نسل آينده مي شود، فکر کنم ۱۰۰ سال ديگر لي لي پوت  ايراني ها باشند، ببينيد ژاپن در مورد اصلاح نژاد چه کرد و ما چه مي کنيم.

چرا مردم بايد هزينه به روز شدن کارهاي دولت را بدهند؟ آيا اين درست است که ۳۰هزار تومان بابت هوشمند کردن کارت پايان خدمت بپردازيم؟

دولت با سرمايه ميلياردي به جاي اين که براي جوانان بيکار ايراني کارخانه يا شغلي ايجاد کند پول بيت المال را خرج فوتبال مي کند و هيچ کسي هم نيست که بگويد چرا اين پول ها خرج فوتبال مي شود!

بهتر نيست دولت اعتدال و خدمتگزار به جاي تقاضاي انصراف مردم از دريافت يارانه، از دستمزدهاي ميلياردي بازيکنان استقلال و پيروزي بکاهد؟ مگر بين آن ها و ديگران چه فرقي وجود دارد که اين سهم عمده از بيت المال به آن ها اختصاص يابد؟

با سلام آيا مي دانيد يک کارمند ۱۰ برابر يک بازاري و شايد هم بيشتر ماليات پرداخت مي کند.

دولت تدبير و اميد يا دولت قيچي به دست! خيلي بي انصافي است که از اضافه حقوق فروردين کم کنند! آن هم از قشر فرهنگي! شايد مي خواهند فرهنگيان با انگيزه به کلاس بروند!

مرگ يک بار، شيون هم يک بار، همه قيمت ها را جهاني کنيد تا ديگر قاچاق نشود! حتي پفک را! فقط بي زحمت دستمزد کارگر و کارمند هم جهاني شود. ما بزرگترين منابع نفت و گاز جهان را داريم

۹ سال پيش به احمدي نژاد رأي دادم بعد از ۶ سال پشيمان شدم. يک سال پيش به روحاني رأي دادم بعد از ۶ ماه پشيمان شدم!

دولت وقتي خدماتش به مردم را از ۲۰ درصد تا بيش از ۵۰ درصد گران مي کند، چگونه مي تواند تورم را به زير ۲۵ درصد برساند.

براي گاز بهاي ۲۴ هزار توماني ۶ هزار و ۵۰۰ تومان عوارض گازرساني، ۱۶۰۰ تومان ماليات و ۱۷۰۰ تومان آبونمان، از لحاظ شرعي درست است؟

علت عمده انصراف ندادن اکثريت مردم از دريافت يارانه، برخورد نکردن قاطع مسئولان با رانت خواران و سوء برداشت از بيت المال است نمونه واضح آن نيز اختلاس هاي سال هاي اخير و دريافتي هاي نجومي برخي از فوتباليست ها از بيت المال است.



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

آيت ا... جوادي آملي فرمودند با شکم خالي و جيب خالي نمي شود مقاومت کرد. آفرين بر اين عالم فرهيخته که حرف دل ملت را بيان کرد خدا پشت و پناهش.

هزينه ۴۵ دقيقه مشاوره تحصيلي ۴۵ هزار تومان! آقاي مسئول بهزيستي خسته نباشيد!

اضافه حقوق فروردين ماه را به عنوان مقرري ماه اول کم کردند اين بدان معناست که کارمندان بايد از اول فروردين تا آخر ارديبهشت با اين گراني با همان حقوق اسفند به سر ببرند. اين است دولت تدبير و اميد!

۱۰ سال است بيمه خانه و خانواده از فيشم کم مي شود ۲ روز پيش دزد به خانه ام زد. از محل کار اقدام کردم براي خسارت که گفتند بيمه جواب گو نيست!

حزب ا...ي واقعي کسي است که به وقوع اختلاس هاي ميلياردي در کشور اعتراض کند.

در اين آشفته بازار بر داروخانه ها نظارتي شود. برخي به اسم گراني دارو هر طور که دوست دارند مي فروشند.

به يمن محبت و درايت دولت تدبير و اميد کل افزايش ۲۰ درصدي حقوق فروردين ماه فرهنگيان رفت به کام صندوق دولت به علاوه مالياتي که در فيش ها قيد شده، اگر قرار است تدبير به کار ببنديد چرا فقط اين تدبيرها مخصوص فرهنگيان است نه ساير کارمندان دولت!

سلام، مددجويان مجرد بهزيستي را همه فراموش کردند نه سبد کالا و نه مسکن! به مسئولان بگوييد به فکر جوانان که ۴۰ سال سنشان مي شود باشند. بايد در عالم برزخ جواب گو باشند.

من کاسب جزء هستم. ديروز که براي خريد رفتم عمده فروش گفت حق گمرک ۲ برابر شده و حتما افزايش سوخت هم به قيمت ها افزوده خواهد شد. پس دولت هم بي تقصير نيست!

چرا از مردم مصاحبه مي ‌گيرندکه مي خواهند يارانه خود را ببخشند؟ زحمت نکشيد برويد حداقل به فکر قيمت مواد غذايي و نياز مردمي از ۲ سال پيش باشيد.

آقاي جوانفکر، برنامه هاي آقاي احمدي نژاد هيچ کدام عملي نشد: سهام عدالت کارگران، زمين هاي ۱۰۰۰ متري، ۹ ماه مرخصي بانوان، مسکن مهر براي بي پول ها، اين ها نمونه هايي از برنامه هاي معجزه قرن بود که هيچ کدام درست عملي نشد.

 

حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/01/27 

از آيت ا... نوري همداني به خاطر اظهارنظرشان مبني بر عين ربا بودن دريافت ديرکرد بانک ها بسيار ممنونيم.

نگران نيستم که دولت به حساب هاي بانکي من سرک بکشد، به شرطي که ما هم به حساب هاي دولتي سرک بکشيم!

با تشکر از مطلب هدفمندي پايان نامه ها. من خودم دانشجوي ارشد هستم و دغدغه ام اين است که براي دفاع موضوعي انتخاب کنم که هزينه کمتري داشته باشد نه اين که به درد صنعت مملکتم بخورد يا نه.

چطور است براي نفس کشيدن هم از ما پول بگيريد؟ آخر هنوز جاي ۳هزار ميليارد پر نشده است! زماني مردم براي خريد موز مانده بودند حالا براي خريد سيب زميني و ... چون دارد صادرات مي شود.

رئيس جمهور حقوقدان کشورم! در کدام قانون و حقوق براي حق ۴۵هزار توماني مردم بارها و بارها از رسانه هاي مختلف تهديد به جريمه مي شوي ولي از اختلاس هاي هزار ميلياردي فقط «ب.ز.خ.ا.ب.م» و بقيه حروف الفبا را مي شنوي؟ مگر فوتباليست ميلياردي الگوي انصراف است يا فرش قرمزها، اين موارد آن اميدي نيست که ما انتظار داشتيم و آن کرامتي نيست که شما مي فرموديد. به عمل کار بر آيد به سخنراني نيست.

اصلا دولت روحاني هيچ کاري هم انجام ندهد، فقط نگذارد افراد خاصي مثل زنجاني و ... ميلياردها تومان پول ملت را با چراغ سبز دولت وقت به جيب بزنند، بزرگ ترين کار را انجام داده است.

هرچه بر سرمان مي آيد از خودرأيي احمدي نژاد است.

قرار بود براي جانبازاني که گواهي بيمارستان ندارند فکري بکنيد.

چرا همه اجناس، برق، آب، بنزين و گاز گران شود اما يارانه نبايد زياد شود؟ همه ما منتظر زياد شدن يارانه در کنار افزايش ديگر قيمت ها هستيم.

با سلام، به نظر من منظور دولت عزيز از ممنوعيت گران شدن ۸ کالا يعني ۳برابر نشدن شان است وگرنه هنوز چيزي نشده بيشتر آن اجناس ۲۰ تا ۵۰درصد گران شده است!

لطفا يک تعزيرات حکومتي براي دولت تعيين کنيد. دولت خود عامل گراني و تورم است. گران کردن بنزين، برق، آب، گاز به چه معناست. بس است با شعور مردم بازي کردن!

سلام، شايعه شده است که ۲۰درصد حقوق فروردين کارمندان به صندوق مقرري ديون واريز مي شود، اين ديگر چه صيغه من درآوردي دولت تدبير است؟

براي درمان ناباروري به دکتر مراجعه کردم. ۲ هفته به من و همسرم دارو داد، ۴۰۰ هزار تومان شد.

دست مريزاد به قوه قضاييه، تعرفه هاي دادگستري تا ۴۰۰ درصد افزايش يافته است!

اين همه تحقيق و تفحص از تأمين اجتماعي، خودروسازي، دانشگاه آزاد و... آيا به نتيجه اي هم رسيد!؟ آيا برخوردي هم صورت گرفت!؟ دقيقاً مثل رانت ها و اختلاس هاي هزار ميلياردي.

اگر جلوي پول هاي بيت المال و بي حساب و کتابي را که به فوتباليست ها مي دهند بگيرند مثل اين است که حداقل چند صد هزار نفر از گرفتن يارانه انصراف بدهند.

متأسفانه رسايي آن قدر بيکار است که صدا زدن اسم کوچک آقاي ظريف توسط طرف اروپايي برايشان مهم است.

آفرين به برخي دولتمردان ايران از چند جا حقوق مي گيرند امسال از يارانه انصراف دادند جاي تشکر است که از ۴۵ هزار تومان تا حالا نگذشتند، حال ما بايد بگذريم!

يکي از اقوام با درآمد ۵ ميليون در ماه براي يارانه ثبت نام کرد! وقتي پرسيدم نياز نداريد چرا ثبت نام مي کنيد؟ گفت: من و امثال من ثبت نام نکنيم که چه شود؟ پاداش هاي ميليوني به جيب رئيسان و آقازاده ها برود!

از چه کسي بپرسيم و به کجا مراجعه کنيم از دست اجاره خانه ها؟ پارسال ۶۵۰ هزار تومان اجاره، امسال ۸۰۰ هزار تومان. انصاف صاحبخانه ها کجاست؟

با اين گراني گوشت فکر کنم تا چند وقت ديگر جلوي پاي عروس و داماد مجبورند تن ماهي باز کنند!

با سلام، ديروز تا قبض برق خانه را ديدم از آن شخص يا مسئولي که برق را گران کرد تشکر کردم. چون اول غروب همان يک چراغ را خاموش مي کنيم تا اين طور نه کسي اشک هايم را ببيند نه سفره خالي مان را! واقعا با اين اوضاع دعاي خير ما بدرقه راهتان!! (از طرف يک دختر سرپرست خانواده(

يک هفته است بين من و همسرم بر سر استفاده از حقوقش در مخارج منزل درگيري شديد ايجاد شده ايشان به استناد برخي فتاوا معتقد است که حقوقش متعلق به خودش بوده و من به استناد نظر دولت معتقدم حقوق ايشان جزو درآمد خانوار است.

آقاي روحاني آنان که نفت را ملي کردند نفرمودند نفت ملي فقرا يا اغنيا و ملت را هم به دهک تقسيم نکردند که سهم دهک ها را شما مشخص کنيد يا اين که يارانه را به که بدهيد يا ندهيد، يارانه از درآمد نفت است.

چرا وقتي مراجع محترم تقليد ديرکرد وام ها را حرام اعلام کردند دولت به آن توجهي نکرد و جرايم را مي گيرد؛ اما حالا انتظار دارند که مردم به حرف مراجع گوش کنند و از گرفتن يارانه انصراف دهند؟ چرا فقط مردم از آن ها تبعيت کنند؟



:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

هجدهم فروردین نود سه فهرست قرارداد های باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

این باشگاه چیزی نزدیک بیست میلیارد تومان هزینه بازیکنان کرده است و البته که هزینه های قابل توجهی نیز بابت سفرها و اسکان و لباس و زمین تمرین و ... نیز دارد که به تنهایی هزینه بالایی خواهد بود ولی من فعلا از آن صرف نظر می کنم.

توجه کنید که اگر ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر بطور متوسط پنجاه درصد هزینه باشگاه پرسپولیس را کرده باشند به عدد جالب ۱۶۰ میلیارد تومان در یک سال فقط برای دستمزد می رسیم. به یاد داشته باشید حقوق عوامل باشگاه و هیات مدیره و هزینه های جاری محاسبه نشده است.

خوب حالا ۱۶۰ میلیارد تومان برای حدود ۶۴۰ نفر ( ۴۰ نفر برای هر تیم ) یعنی متوسط هزینه کل برای هر نفر معادل ۲۵۰ میلیون تومان در یکسال!

در مورد بازدهی این فوتبال هیچ صحبتی نمی کنم چون برای همه مشخص و معلوم است و دیگر نیازی به زیاده گویی نیست ولی قصد دارم چند مقایسه انجام دهم بلکه تلنگری باشد برای دولت مردان و نمایندگان مجلس تا شاید متوجه برخی دلایل عقب ماندگی و اختلافات طبقاتی و ... بشوند انشاالله.

بر اساس قانون بودجه سال ۹۳:
بودجه دانشگاه صنعتی شریف ۱۷۸ میلیارد تومان است.
بودجه آتش نشانی تهران ۲۱۶ میلیارد تومان است که البته بعلت کمبود نقدینگی ۳۳ میلیارد آن پرداخت شد.
بودجه حمایت از بیماران خاص ۲۰۰ میلیارد تومان
این مبلغ تقریبا معادل یارانه ۳۱۷ هزار نفر در سال می شود.

کدام یک بازدهی بیشتری دارد؟ دانشگاه شریف یا فوتبال؟
کدام با ارزش تر است نجات جان انسان ها و بیماران و یا هزینه کردن برای عده ای محدود که هیچ نتیجه ای برای کشور ندارند مگر رشد و گسترش فحاشی و بی فرهنگی!

حالا در ادامه مقایسه ها مقایسه ارزش انفرادی را انجام می دهیم:
در فهرست منتشر شده بازیکنی وجود دارد که بعید می دانم در طی دو سال گذشته جمعا ۳۰ دقیقه بازی کرده باشد یعنی امیر عابدزاده که ۹۲ میلیون تومان قرارداد دارد یعنی ماهیانه هشت میلیون تومان خالص چون برادران فوتبالیست عموما مالیات هم نمی دهند.

حقوق ماهیانه یک مهندس موفق حدود ۵ میلیون تومان خواهد بود که دستکم یک میلیون تومان آن بابت مالیات و بیمه کسر می شود.
حقوق ماهانه یک کارگر معدن حدود یک میلیون تومان است.
این مبلغ را با حقوق یک وکیل، پلیس، سرتیپ ارتش مقایسه کنید.

حقوق جناب آقای سرمربی را با درآمد سالیانه یک جراح قلب و یا یک خلبان مقایسه کنید، یک اشتباه هر یک باعث مرگ خواهد شد ولی اشتباه یک مربی باعث عدم نتیجه گیری شده که البته هیچوقت اشتباه خود را به گردن نخواهند گرفت و معمولا داوران و آب و هوا و زمین و دزدان دریایی و ... مقصر هستند.

حقوق یک استاد تمام دانشگاه نهایتا ۵ میلیون تومان است ولی حقوق سالیانه یک کمک مربی ۲۰۰ میلیون تومان برای اینکه کنار زمین فریاد بزند: بدو؛ بپر و یعنی آقای محمد دایی و غلامپور هر کدام به اندازه ۴ استاد تمام دانشگاه دریافتی دارند.

یادمان باشد هزینه فوتبال با واسطه شرکت های دولتی و بعضا بدون واسطه از طریق دولت تامین می شود همچنین این فقط برای (( بازیکنان و مربیان لیگ برتر )) بود. لیگ های دسته های پایین تر؛ هزینه های جانبی تیم ها از جمله هتل و هواپیما و لباس و ... برای خودش داستان جداگانه ای دارد.

خدایا روا مدار که گدا معتبر شود



:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

با اجراي مرحله دوم يارانه ها، دولت قيمت ها را افزايش داد بدون هيچ تغييري در پرداخت يارانه به مردم! چرا؟ مگر مردم چه گناهي کردند که بايد مخارج دولت نيز بر دوششان باشد؟ ما نه يارانه مي خواهيم نه سبد کالا لطفاً طرح هدفمندي را حذف کنيد و به روال قبل برگرديد.

جاي تأسف است که با گراني بيش از ۴۰ درصد يارانه را مي خواهند قطع کنند و هيچ نظارتي بر احتکار بازار وجود ندارد. اعلام کردند که هيئت دولت و ساير دولتمردان از دريافت يارانه انصراف دادند با توجه به حقوق آن چناني که مي گيرند معلوم شد تا به امروز يارانه مي گرفتند! مگر همين يارانه تا به امروز بيت المال نبود چرا مي گرفتند؟!

نتايج مهرورزي دولت احمدي نژاد را اعلام مي کنم: ۱ - تحميل بدترين تورم و رشد اقتصادي منفي، ۲ - فقير و نيازمند کردن اکثر ملت ايران و سپس صدقه دادن به آن ها، ۳ - به انزوا کشاندن ايران و تحميل بدترين فشارها بر کشورمان با اظهارات و رفتارهاي عجيب، ۴ - رواج گسترده دروغ، رياکاري و تهمت به ديگران، وقوع بزرگ ترين فسادهاي اقتصادي تاريخ در سايه اين دولت مهرورز و ... اميدوارم بي طرف باشيد.

سلام، لطفا به سران دولت بگوييد فکري براي مسکن ما زنان بي سرپرست بکنند. چرا کمک هاي مردمي که از مردم جمع مي کنند به اسم بهزيستي و کميته امداد جمع آوري مي کنند ولي به دست ما نمي رسد؟ الان ۲ سال است که به ما حقوق و ديگر مزايا نمي دهند چرا؟ اين پول ها کجا صرف مي شود؟

در ساير کشورها در مواردي مثل گروگان گيري مرزبانان، مسئولان استعفا مي دهند و بازخواست مي شوند. از چند سرباز صفر نوجوان و بدون آموزش و امکانات چه انتظاري داريد؟

مي خواستم به نمايندگان فعال و پرکار مجلس بگويم هر وقت رسيدگي به مسائل مهمي مثل تشکيل احزاب مختلف، تخريب يکديگر، مچ گيري از وزرا و دولت، جمع کردن امضا براي استيضاح دولت تمام شد، اگر وقت داشتند به مسائل پيش پا افتاده مثل بيکاري، مسکن، گراني، اجاره خانه و تورم که کمر مردم را خم کرده است رسيدگي کنند.

پول هاي ميلياردي که از سوي دولت به فوتباليست ها داده مي شود بيت المال است. دولت بيت المال را به پاي فوتباليست ها حيف و ميل نکند. ما راضي نيستيم طبق فتواي مراجع بزرگوار بيت المال بايد در مسير صحيح هزينه شود.



:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

قيمت حامل هاي انرژي افزايش يابد مشکلي نيست اما حق مردم بايد به دستشان برسد مثلا حقوق کارمندان بايد ۲برابر شود.

دولت براي پرکردن خزانه به بهانه عدالت، برخورد با چپاول گران بيت المال را قطع کند نه درخواست انصراف از يارانه.با گراني بنزين، فشار مالي و روحي به قشر متوسط و ضعيف وارد مي شود ولي کک مايه دارها نمي گزد. اين راهش نيست. فيلم يوسف پيامبر را ديديد؟

اگر اطمينان داشتم يارانه برگشتي من به بيت المال، صرف عمران و آبادي کشور و بهداشت و سلامت مي شود انصراف مي دادم ولي الان با اين ويژه خواري ها، رانت ها و اختلاس هاي ميلياردي و... مصمم به ثبت نام شده ام.

کاش يک نفر پيدا مي شد به آقاي رئيس جمهور مي گفت اگر يکي دو سالي زير بار هدفمندي نمي رفتي بهتر بود.

آقاي رئيس جمهور گران کردن حامل هاي انرژي، براي مردم به غير از گراني همه کالاها و استرس چيز ديگري به همراه نخواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

چرا امروز در برابر فراخوان انصراف از يارانه هاي دولت منتخب خود ايستادگي مي كنيم؟دليل اين بي اعتمادي چيست؟
متاسفانه، نقش مخرب بعضي از مسئولان در ايجاد اين فضا قابل كتمان نيستم.عده اي ازمديران طي ساليان متوالي با وعده و وعيدهاي تو خالي و دسته اي ديگر با سو استفاده و دست درازي به بيت المال و گروهي با تظاهر و نيرنگ در دينداري و بيراهه رفتن بر تنور بي اعتمادي بين خود و مردم دميدند.ديوار بلند بي اعتمادي از زماني سر به فلك كشيد:
كه در دولت عدالت محور بر فاصله طبقاتي افزوده شد.فسادهاي نجومي از زير دامان پاكترين دولت تاريخ ايران !!!! بيرون زد و حرمت انسان در لابه لاي چرخ دنده هاي تورم و گراني شكسته شد.پدران ايراني شرمنده نان شب فرزندان خود شدند و خيابان هاي شهر جولان گاه اتومبيل هاي چند ميلياردي دسته اي مرفه بي درد گرديد.دروغ و وعده هاي سر خرمن جاي راستي را گرفت و دين قرباني سياست ورزي بعضي از مسئولان ما شد.مردم ما، مارگزيدگاني هستند كه از ريسمان سياه و سفيد مي ترسند.مردم در اين انديشه اند كه چه بسا بازهم طبق معمول بودجه سرشار از انصراف يارانه ها همچنان در سفره مفسدين اقتصادي ذوب شود واين اقدام هم دستاوردي براي بهبود اوضاع اقتصادي كشور در پي نداشته باشد.به باور مردم بي اعتماد، دولت بايد براي جبران كسري بودجه خود به مبارزه با سو مديريت و فساد گسترده اداري و اقتصادي درون خود بپردازد و بيش از اين آثار مخرب ناشي ازعملكرد غلط بعضي از مديران بي كفايت و بي لياقت را به مردم تحميل نكند. هنوز هم در ميان مسئولان و مديران لايه هاي مياني دولت، كساني هستند كه به نامه شناسايي و معرفي ويژه خواران بر روي ميز خود پوزخند مي زنند.مردم نگران ذوب شدن منابع مازاد از انصراف يارانه ها در سفره مفسدين اقتصادي هستند و قطعا تا زمان رفع اين نگراني جدي به فراخوان دولت پاسخ مثبتي نخواهند داد. اي كاش مديران محترم دولت تدبير و اميد بيش از آغاز اين فراخوان در جهت رفع نگراني هاي مردم و ايجاد فضاي همدلي و اعتماد بيشتر بين خود و مردم تلاش مي كردند كه اگراين نگراني و بي اعتمادي نبود، مردم قطعا دست دولت تدبير و اميد را به گرمي مي فشردند.

alef.ir



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

پرونده ستار بهشتی توسط شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به اتهام قتل شبه عمد مامور پلیس فتا به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شده است.ستار بهشتی وبلاگ نویس ایرانی 9 آبان سال گذشته توسط پلیس فتا به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شد و سه روز پس از بازداشت یعنی 13 آبان ماه درگذشت.در نهایت، رسیدگی به پرونده ستار بهشتی با اتهام قتل عمد بسته شد و دادسرا از خانواده او خواست برای پیگیری اتهام قتل شبه عمد شکایت جدیدی ارایه کنند که اولیا دم ستار بهشتی در نامه ای به دادستانی تهران از این کار خودداری کردند.به گفته «گیتی پورفاضل» وکیل مدافع اولیا دم ستار بهشتی، موکلانش در دادگاه رسیدگی به اتهام قتل شبه عمد مامور پلیس فتا در این پرونده شرکت نخواهند کرد.وی اضافه کرد: البته دادگاه برای موکلانم احضاریه ارسال کرده و خواستار حضور آنان در جلسه دادرسی شده است.وکیل مدافع اولیا دم ستار بهشتی گفت: اولیا دم ستار بهشتی معتقد به قتل عمد در این پرونده هستند و قتل شبه عمد را قبول ندارند.



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داد.قاضی محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت که کیفرخواست محمدرضا رحیمی از سوی دادسرا صادر شده است. وی افزود: پس از صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده و در شرف ارجاع به یکی از شعب این مرجع قضایی است. سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از ذکر عناوین اتهامی معاون اول دولت احمدی نژاد و همچنین توضیح دادن درباره اینکه آیا رحیمی بیش از بیست عنوان اتهامی دارد یا خیر، خودداری کرد.دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری ۱۲ اسفند در پاسخ به سوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود ۲۵ یا ۲۹ عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

جلسه شنبه 24/12/92 مجلس شورای اسلامی به علت غیبت نمایندگان وظیفه شناس!!! به حد نصاب نرسید و تعطیل شد.



:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

سایت تابناک طی گزارشی با انجام یک محاسبه ساده، تعداد روزهای تعطیل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ را اعلام کرده است.به گزارش تابناک طی گزارشی با انجام یک محاسبه ساده، تعداد روزهای تعطیل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ را اعلام کرده است. «فهرست روزهای تعطیل مجلس در سال جاری به شرح زیر بوده است:
اول سال: ۱۸ روز اول
‌تعطیلات آخر هفته: ۱۰۵ روز
‌تعطیلات ماهانه: ۱۰۰ روز، البته منهای روزهای پنجشنبه و جمعه‌
تعطیلات رسمی: ۱۴ روز
‌تعطیلات تابستانی: ۳۰ روز‌
مرخصی‌: ۲۰ روز
با جمع این ارقام، ‌نمایندگان محترم در سال جاری، ۲۸۷ روز تعطیلی داشته‌اند؛ یعنی آنان از مجموع ۳۶۵ روز سال، ۷۸ روز کاری ‌را در مجلس شورای اسلامی گذرانده‌اند! ‌ذکر این مهم لازم است که این ۷۸ روز کاری نمایندگان، بدون احتساب روزهایی است که برخی از نمایندگان به دلایلی غیبت می‌کنند و یا بنا بر شرایطی در ماموریت‌های داخل یا خارج از کشور هستند.



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

تحريم هاي خودرو که کم يا برداشته شد، پول هاي بلوکه شده هم که دارد برمي گردد. ديگر چرا ايران خودرو اعلام کرده است مي خواهد محصولاتش را قبل از عيد گران کند؟ حالا نوبت مردم است که ايران خودرو را تحريم کنند. اين بود تدبير و اميد دولت!

به خدا قسم اين همه گراني و فشار اقتصادي شايسته اين ملت نيست.

من يک کارگرم ولي به نحوه کار کردنم توجه مي کنم تا پولي که به دست مي آورم حلال باشد. چطور برخي افراد در اين بحران اقتصادي که بعضي ها نان براي خوردن ندارند و تا خرخره زير قرض هستند، از بيت المال مردم اختلاس مي کنند. چرا کسي جلوي اين ها را نمي گيرد؟

از نمايندگاني که چندين طرح تحقيق و تفحص از دولت به مجلس ارائه کرده اند مي خواهم درباره سهم کم کاري خود و نظارت دقيق نداشتن در ايجاد فسادها و اختلاس ها هم يک هيئت تحقيق و تفحص تشکيل دهند.

از سال ۷۲ کاسبم، بازار به اين خرابي نديدم، هيچ کس پول ندارد!

خبر زورگيران را خواندم واقعا بدنم لرزيد! چه بر سر نواميس مردم آوردند؟ از قوه قضاييه تقاضا داريم يا اين خبرها چاپ نشود يا سريع اين افراد پست تر از حيوان را به سزاي اعمالشان برساند تا مردم احساس امنيت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

حجت الاسلام مصباحی مقدم درباره روزهایی كه رئیس دولت دهم در خانه به حالت قهر به سر برد بیان داشت:‌ در آن 11 روز بعضی از دوستان را وادار کردیم با احمدی نژاد ملاقات و ایشان را از این حرکت منصرف کنند اما خوب نتیجه نداشت. ما حتی به بعضی از دوستانمان در جبهه پایداری گفتیم که شما از نفوذ خود بر احمدی نژاد استفاده کنید و ایشان را برگردانید. وی افزود: خاطرم  هست که حاج آقای آقاتهرانی تازه از سفر آمده بود و بعد از ورودش این مسئله را پیگیری کرد. یک جلسه  3-4 ساعته همراه با آقای حسینیان با احمدی نژاد جلسه داشت و وقتی که بازگشت گفت این مدت را فقط احمدی نژاد درد و دل کرد و حرفهای خودش را زد. همان روز خاطرم هست که من به رئیس مجلس تذکری دادم که اگر جایز بدانید جلسه ای داشته باشیم که تمرد رئیس جمهور نسبت به دستور رهبری را بررسی کنیم . تا کی باید تحمل کنیم و ساکت بمانیم؟ که فردای آن روز احمدی نژاد به سرکارش برگشت.نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال كه اگر احمدی ن‍ژاد برنمی گشت ممكن بود عدم كفایت وی را صادر نمایید، پاسخ داد:‌احتمالش بسیار قوی بود.



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

این خبر در حالی منتشر می شود که از قول رفیقدوست می گویند:"فاضل خدادداد بخاطر اختلاس اعدام نشد!" و این طور می دانیم که هنوز پرونده ی سه هزارمیلیاردی به سرانجام نرسیده است! وهمچنین خبری شنیدیم که بیان می کرد:"اختلاس ۹هزارمیلیاردی در...!"

از یک طرف هم می شنویم که:"ممکن است بابک زنجانی آزاد شود!" و خیلی خبرهای دیگر که معمولاً محلی است و وجهه ی ملی به خود نمی گیرد و دهان به دهان در محل خاصی می چرخد و این خبرها شنیده می شود ولی خبرهای برخورد با این خبرها هرگز به گوش نمی رسد. جالب اینجاست که مردم منتظرند، مقامات مسئول یک برخورد جدی با این اعمال قبیحه داشته باشند تا لااقل شاد شوند که اگر دزدی و اختلاس هست برخورد و مجازات هم هست!
ولی همه می بینیم این اعمال مملکت برانداز با ارقام خیلی درشت تر از اعمال کشف شده ی قبلی هست ولی خبری از مجازات نیست! جالب اینجاست که اداره های آگاهی، کلانتری ها، دادسراها، دادگاه ها و زندان ها پر است از افرادی که کف زنی کرده یا جیبی زده یا دزدی ای کرده و یا قرضی گرفته و پس نداده اند که شاهدیم به شدت مجازات می شوند که باید هم مجازات شوند؛ ولی اگر تعداد این افراد دزد و کف زن و جیب بر و...به هزاران نفرهم برسد، مجمولاً به اندازه مدیری که به مأموریت نرفته و ۵۰۰ میلیون پول غذادریافت کرده، ازمال مردم نبرده اند اما به تعدادهزاران نفر مجازات می شوند؛ تعداد ماه های حبسی که اینان باید بکشند و تعداد ضربات شلاقی که اینان باید بخورند چه آماری را به دست می دهد؟ و افراد خانواده ی این دزدان کوچک که به سبب مجازات افراد دزدی کرده وجود دارند، چه مقدارخسارت می بینند؟ و مقدار هزینه ای که این مجازات ها برده است چقدراست؟

ومردم عموماًمی پرسند: "تاکی باید شاهد مجازات آفتابه دزدها باشیم ولی شاهد مجازات مملکت خورها نباشیم؟ آنان می گویند چه رازی در دزدی های بسیاربزرگ هست که چنان مجازاتی درانتظارشان نبوده و نمی باشد؟ اما آیا واقعیت همین است که مردم می فهمند؟ من می پرسم که :"تاکی باید شاهد تاراج مملکت باشیم و نتوانیم جلوی غارت ها را بگیریم؟ شما بهتر از همه می دانید که آفتابه دزدها افراد بیکار جامعه یا معتادان بدبخت و یا جوانانی هستندکه هیچ درآمدی ندارند و ما همه می دانیم که سرمایه هایی که می باید صرف ایجاد شغل به این جوانان می شد، درجاهایی بدون صاحب انباشته و دشتخوش غارت غارتگران پیدا و ناپیدا می شود و همین معضل است که درجامعه ی ما ناهنجاری های اجتماعی به بارمی آورد اما مانده ایم که چه بکنیم؟

چراچاره ای به این سوء مدیریت ها نمی شود؟ چرادستگاه مدیریتی ما باید طوری باشدکه براحتی بتوان درآن اختلاس کرد؟ وچرا اختلاس کردن هیچ ترسی دراین مملکت ندارد؟ هرکس از راه می رسد توبره ای پرکرده و با خود می برد؛ با این اعتقاد که توبره هرچقدر سنگین تر باشد، مجازاتش غیرممکن تر است!

اما اگر شما نمایندگان نمی توانید ساز و کار مواجهه ی اصولی با این دزدی های ویرانگر را تصویب کنید و به مورد اجرا بگذارید، پیش خدا مسئول خواهید بود و پیش مردم، حالا شاید چندان مهم نباشد؛ برای اینکه در اثر ناهنجاری های مدیریتی بخشی از جوانان امروزی سواد کافی ندارند و نمی توانند دم ازحق وحقوق بزنند! ومسئولیتی سرشان نمی شود که نمایندگان خود را پیش خود مسئول بدانند ولی خداوند متعال همچنان سرجایش هست و قانونش همچنان پابرجاست! اگر دزدان ازخدا ترسی داشتند، اینقدرآسان و مثل یک آب خوردن ازبیت المال مردم با رقم میلیاردها نمی دزدیند.
البته ماهنوزفرصت نکرده ایم به معضل بزرگ زمین خواری برسیم که اخبارش اسفبار تر از پول های بی زبان است؛ نسل آینده ای اگر وجود داشته و این عدم توانایی ازدواج جوانان و عدم انگیزه ی بچه دارشدن به آن هایی که با هزار گرفتاری ازدواج کرده اند و میل وافر به طلاق و جدایی بین اینان همچنان موجود نباشد، زمینی نخواهند داشت تا در آن برای خودخانه بسازند! زمین که سهل است؛ آسمانی هم پیدا نخواهد شد تا روی بامی برای خود پناهگاهی دست و پا کنند. چه کسی مسئول به تاراج رفتن زمین و آسمان این مردم نجیب است؟ و چه کسی جوابگوی دزدیده شدن میلیاردها سرمایه ی بی زبان این امت مسلمان است؟

http://www.alef.ir/vdcjaoe8tuqevvz.fsfu.html?218173



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

اين فردي که ۱۲ ميليارد حق مأموريت گرفته مجهول الهويه است و اسم ندارد؟ چرا معرفي نمي شود؟

آيا اين درست است که دولت کسري بودجه اي را با گران کردن هزينه هاي آب و برق و گاز و... از جيب مردم جبران کند؟ اين ها وعده هايي نبود که ما به آن رأي داديم حالا کم کم داريم پشيمان مي شويم. دولت محترم باز هم انتخابات در پيش رو است.

آب دي ماه گران شد حال نوشته ايد مي خواهند گران کنند.

با اين تورم همه حقوق بگيران و کساني که زير ۲ ميليون درآمد دارند زير خط فقر هستند. چرا کارشناسي دقيق نمي شود؟

۵ عدد سيب زميني ۳۲۰۰ تومان، خدايا، امروز زيرنويس يکي از شبکه هاي استاني تلويزيون را خواندم که براي رئيس يکي از شرکت هاي دولتي مبلغ ۱۲ ميليارد تومان پاداش واريز شده است، هزار سال حقوق يک کارمند و ۵۳۰ ميليون هم پول غذا در يک سال، برابر ۵۴۵ ماه حقوق من معلم بازنشسته...

دولتمردان عزيز که آب و برق و گاز را گران کرديد دل مخابرات را شکستيد، هزينه مکالمه را نيز گران کنيد!!!

قبلا هر دو ماه يک بار يک قبض گاز را پرداخت مي کرديم، الان هر ماه يک قبض گاز با سه برابر نرخ قبل پرداخت مي کنيم از سال آينده مرحله دوم هدفمندي شروع خواهد شد در صورتي که ما مدت هاست بي سروصدا وارد مراحل بعدي هدفمندي شده ايم.

دولت براي پرداخت يارانه ۴۵ هزار توماني چانه زني مي کند و از آن طرف هر روز صداي اختلاس هاي ميلياردي به گوش مي رسد. اين چه عدالتي است.



:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

رئيس سازمان بازرسي کل کشور خبر از تخلف گسترده اقتصادي داد. ناصر سراج برگي ديگر از فساد اقتصادي را افشا کرد و گفت: در يکي از استان هاي کشور فردي دوازده ميليارد تومان حق ماموريت گرفته بدون اينکه حتي يک دقيقه به ماموريت برود. به گزارش ايسنا وي افزود: همين فرد 500 ميليون تومان نيز هزينه صرف غذا گرفته است. در استان ديگري فردي 70 ميليارد تومان حقوق عوارضي دولت را پرداخت نکرده که پيش بيني مي شود اين مبلغ به 100 ميليارد تومان برسد. 



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

جواني ۳۲ساله هستم. به دليل مشکلات روحي، گرفتاري مالي و بيماري پدرم سربازي نرفتم. ۱۴سال از همه امکانات محروم بودم و حتي يک وام نگرفتم. ازدواج نمي توانم بکنم و ... آيا وقت آن نرسيده فکري براي امثال من بکنيد؟

واقعا آقاي بني اسدي نوشتن در مورد اسرائيل هنر نيست در مورد احمدي نژاد بنويس از بلايي که سر مملکت و مردمش آورد!

علت گران شدن کرايه خودروها در بزرگراه مشهد - باغچه بعد از گذشت سال ها به چه منظوري است؟ مگر دولت آقاي روحاني نگفت تا آخر امسال افزايش قيمت نداريم؟ اين قدر استرس به مردم وارد نکنيد!

چرا شرکت گاز زمستان به فکر عوارض گازرساني افتاده که ميلياردها تومان درآمد کسب کند و صداي هيچ کس از مسئولان در نيايد؟ مجلسي ها چه مي کنند؟ مردم خسته شدند!

اين قدر سنگ فلسطين را به سينه نزنيد. چه کساني هر روز سفارت ايران در بيروت را منفجر مي کنند؟ چه کساني نيرو عليه اسد اعزام مي کنند برخي فلسطيني ها خوب جواب ملت ايران و سوريه را دادند.

در صفحه اول تيتر زده بوديد هر ايراني ۱۱۰ هزار تومان از زنجاني طلبکار است چرا نمي نويسيد چند ايراني ۱۸۰ هزار تومان از همراه اول طلبکار اند و هيچ کس قدرت پس گرفتن پول يا سود آن را ندارد.

آقاي بني اسدي يادتان باشد براي صدام در فلسطين عزاداري شد نه اسرائيل!



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

پس از مراسم تودیع و معارفه اسدالله عباسی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۰۰ نفر بدون طی تشریفات قانونی استخدام جذب سازمان تأمین اجتماعی شدند.موضوع استخدام ۵۰۰ نیرو در سازمان تأمین اجتماعی آن هم بدون طی تشریفات قانونی استخدام در زمان دولت دهم در حالی از سوی اسدالله عباسی تکذیب شده که اسناد موجود حکایت از جذب این تعداد نیرو در زمان تصدی مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی دارد.اسناد حاکی از آن است که این وزیر گیلانی سهمیه‌های استخدامی در سازمان تأمین اجتماعی را فقط بین اقوام و آشنایان خود تقسیم کرده است، در این لیست از بین ۵۰۰ نفر استخدام شده؛ ۱۲۰ نفر از چابکسر، ۵۲ نفر از کلاچای، ۴۸ نفر از رحیم آباد و ۶۰ نفر از املش هستند.البته بین استخدام شدگان طیف وسیعی هم از استان یزد جذب شده که زادگاه سعید مرتضوی است این شکل گزینش و جذب نیرو خیلی فوری و بدون هماهنگی لازم سازمانی صورت گرفته است.جالب توجه است که از استخدام‌های صورت گرفته که ۵۰۰ نفر بودند ۳۵۸ نفر تنها در ۵ استان متمرکز بوده‌اند و ۶۰ درصد از نیروهای جذب شده در همین استان‌ها متمرکز شده‌اند که به این ترتیب شاهد مشکلات کمبود نیرو در دیگر استان‌ها بودیم.علاوه‌ بر این موضوع و علی‌رغم نرخ بالای بیکاری نیروهای کارشناسی کشور قریب به ۶۰ درصد از جذب‌شدگان تأمین اجتماعی در این استخدام ۵۰۰ نفره، مدارکی کمتر از کارشناسی داشته‌اند که همین موضوع خلأهای تخصصی فراوانی در سازمان به وجود آورده است.



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

اسناد اعطاي هداياي سعيد مرتضوي به اعضاي كابينه قبل منتشر شد.به گزارش الف، خبرگزاري خانه ملت، بخشي از اسناد تحويل 50 ميليون تومان به محمدرضا رحيمي، 100 ميليون تومان به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی  و 150 ميليون (يكبار 50 و يكبار 100) ميليون تومان به اسدالله عباسی (سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی) را منتشر كرد.نكته جالب توجه آنكه بنابر اين اسناد اهداي كارت هديه به رحيمي "در حضور مرتضوي" صورت گرفته است!



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

اکنون که پس از هشت سال مونولوگ و متهم کردن بزرگان انقلاب و شخصیتهای اصیل نظام به انواع و اقسام تهمت ها، دادن صدها آمار کذب و بی اساس که حتی از سوی مراجع رسمی دولت وی نیز تکذیب می شد و تلف کردن صدها میلیارد دلار سرمایه کشور که اکنون در شرایط سخت تحریم، کشور نیازمند هر سنت آن است، وی مدعی مناظره با رییس جمهور شده است.باید به احمدی نژاد گفت که زمان برای مناظره ات دیر شده است آن موقع که مشغول ترکتازی در کشور بود و رسانه ملی تبدیل به بوق تبلیغاتیش شده بود و رسانه های منتقدت توقیف و فیلتر و بسته می شدند، باید به فکر مناظره و اجازه دادن به مخالف برای اظهار نظر می بودی نه اکنون که باید پاسخگوی صدها میلیارد دلار خسارت به کشور، هزاران شکایت و میلونها حق تضییع شده باشی.نه، اکنون زمان مناظره شما نیست، زمان محاکمه ات و اگرچه در جلسه اول محاکمه بخش کوچکی از اتهامات خود حضور نیافتید اما دستگاه قضایی با ارفاق جلسه را تمدید کرده و وقت دیگری برای محاکمه شما تعیین کرده است.البته قطعا مسئولان دولت فعلی نباید راه شما را ادامه داده و باید به منتقدان اجازه سخن گفتن ، چالش و مناظره را بدهند اما شما و سایر مسئولان ابتدا باید پاسخگوی عملکرد قبلی خود باشید وسپس مدعی شوید.



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

cache01last1465274446